Saturday, June 27, 2009

Kayu Ukur Manek Urai

1.Mustapha Mohamed
2.IMalaysia
3.Najib 3bulan PM.
4.Jentera Umno selepas pemilihan agung umno.

5.Sokongan padu rakyat Kelantan untuk Pas.
6.Sokongan padu rakyat Kelantan untuk Tok Guru.
7. Isu 2,3 minggu lepas dalam Pas tidak memberi kesan kepada pengundi Pas Kelantan.

Secara hyphothetically, kemenangan Pas di Manek Urai Kelantan membuktikan rakyat menolak Umno Bn secara MUTLAK/TOTAL.


semua petunjuk lain sudah selesai,
KT=pengundi muda,bandar,melayu,sedikit cina, pantai timur.
Bt Selambau=melayu,india,cina, utara.
Bt Gantang=melayu,india,cina, perak.
PPauh=pengaruh Anwar
Penanti=pyschology terbaik umno tak berkesan.

Manek Urai adalah petunjuk terakhir dan pelengkap kepada segala petunjuk membuktikan penolakan rakyat kepada Umno Bn.

8 comments:

  1. salam dr baginda untuk semua,

    Khemah Polis giat dibina di Manek Urai, Masjid Rakyat pula diroboh Terengganu

    link:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/06/khemah-polis-giat-dibina-di-manek-urai.html

    ReplyDelete
  2. penanti x berkesan???? hang ni buta ka pekak??? 49 peratus ja kuar ngundi. paling sikit dalam sejarah,... apa tanda dia tu... RAKYAT DAH MELUAT! MAKIN BYK BLOGGERS BUAT FITNAH MAKIN TRUK LA HANGPA... TGU JA LAH.

    LAGI BAGUS JADI BONEKA UMNO DARI JADI BARUA DAP...

    ReplyDelete
  3. MASJID RAKYAT DIROBOH DITERENGGANU... TP TOKONG CINA DGN HINDU MAKIN BYK KAT KEDAH. JARAK 100M JA... APA KES?????

    LEBIH BAIK JADI BONEKA UMNO DARI JADI BARUA DAP...

    ReplyDelete
  4. Pukimak you....... Baik jgn jadi boneka umno, & barua DAP... jadi lar sendiri tuan hehehehehe

    ReplyDelete
  5. eehhh salah lah..yg makin bnyk ialah kedai sport toto..cube korang jalan2..setiap 200 meter mesti ade kedai tu..caya laaaa kerajaan umno barisan nasional..taik judi..

    ReplyDelete
  6. Laa kan dari dulu UMNO suka roboh surau dan masjib. Kalau kat selangor zaman mr khir jawa ponorogo berapa banyak surau kena runtuh. Tapi patung hindu punya besar kat Batu Caves. Lah ni siap ada komunter terus ke batu cave yang mana station nya sebelah sahaja dengan kuil batu caves. Siapa punya keja. UMNO kan boneka dan barua MIC, MCA dan Gerakan.....UMNO sebenar jalang termahal di malaysia.....hutang UMNO bila nak bayar haaa....

    ReplyDelete
  7. timakasih semua tolong jawabkan.
    saya tak jawap krn tak mau menghentam tetamu.

    penanti.
    pru12 sekitar 80% keluar mengundi.
    20% memang tak akan mengundi,
    sekitar 20% adalah rakyat malaysia yang memang TIDAK mengundi.
    mungkin kumpulan tabligh,mungkin sekadar ignorant,mungkin dalam penjara,mungkin dalam pusat serenti.
    maka 49% sudah undi PKR,jadi tinggal 31% je baki yg nak undi Umno BN!!!
    kuang kuang kuang..jgn le marah.

    majoriti 1800, ye lah itulah tahap keyakinan,adik dll awak tu,umno tu ada keyakinan tak??

    barua??
    kerjasama la bang..

    ReplyDelete
  8. Tip bagi pengundi manik urai ada di
    http://serupasekala.blogspot.com

    dan juga untuk tatapan bersama

    ReplyDelete