Wednesday, July 29, 2009

Utusan Melayu dan PPIM

Pagi tadi kat kedai mamak gua jeling itu tajuk paper melayu.
Gua tarak beli dan tarak baca.
Tapi itu hah...

pakai tanda soalan.
standard apa la surat khabar melayu ni.
gua boleh buat tajuk gitu.

suruhanjaya siasatan diraja dijalankan oleh Raja?

atau macam tentera Yahudi.
berita.
Kanak2 mati ditembak tentera Yahudi.

Jurucakap tentera Yahudi berkata:
Pejuang Palestin gunakan kanak2 sebagai perisai.
Jadi, zahirnya kami termbak kanak2 tapi hakikatnya pejuang palestin yang bunuh kanak2.

kepala hotak hang.
pejuang palestin tu sanggup letup diri dengan bom lagi.
takde sayang nyawa punya kepala.
apa nak perisaikan kanak2 pulak.

sama lah dengan orang yang menyebabkan kematian TBH.
senang2 pulak kata orang lain nak bunuh dia.
kongsi gelap lah..apa ke jadah lah.

tu lah masa saya kecik dulu ada orang ajar saya.
kalau tak boleh buktikan kita betul, ragu ragu kan yang kita salah.

____________
PPIM=Persatuan Penyokong ISA Malaysia.

halal...bla bla...haram...bla bla .bangsa sendiri....bla..bangsa lain bla...
last last ...
Kami sokong ISA,kami sokong ISA.

SHIT betul aki tu.

p/s perkataan 'paper melayu' di atas hanya bertujuan merujuk kepada siratkhabar Utusan Melayu.

No comments:

Post a Comment