Thursday, October 29, 2009

PAs,dah sudah

Dah sudah.
Pergi rampas 6 biji kerusi umno kat kelantan tuh.
pergi rampas 27 kerusi umno kat perak tuh.
pergi rampas 20 kerusi umno kat selangor tuh.


kepada bloggers yg gatal tangan tu dah sudah..
pergi basuh tangan.
jangan jadi syaitan.

_____________
alhamdulillah semua sudah selesai.
andaikata keputusan mesyuarat itu SALAH sekalipun, Allah akan tetap angkat bala dari kita kerana berkat keputusan berMESYUARAH.

harap kepada bloggers yg masih cuba menyelongkar sampah..hentikan perbuatan anda.

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salam,

    mcm marah je, tpi betul cakap sdr. tuh

    ReplyDelete
  3. setuju sesangat dgn saranan tuan ni...

    lebih baik bloggers Pas ni kukuhkan cawangan masing2...mantapkan kawasan masing2

    ReplyDelete
  4. 1. Pita rakaman yang diserahkan akan diubahsuai oleh orang yang tidak dikenali tanpa pengetahuan lembaga disiplin

    2. Pita rakaman baru akan digunakan dalam penyiasatan

    3. Tiada bukti konkrit dalam pita rakaman baru

    4. Tiada tindakan dikenakan hasil siasatan

    5. Usaha untuk membawa PAS dalam BN terus berlaku

    6. Penentang UG diketepikan daripada saf parti dan tidak mendapat tempat dalam PRU13

    7. PAS mentertai BN tahun 2010/2011

    ReplyDelete
  5. tak perasan pulak ayat saya berbunyi marah.

    sebenarnya lega dan bersyukur perkara ini selesai dengan baik.

    saya cenderung kepada berkecuali.

    saya secara sepintas lalu ternampak beberapa posting (bloggers) yg masih cuba mengcungkil gossip.

    harap tak yah lah...kita amik hukum zahir je..
    dan tak yah jugak berbuat spekulasi.

    tamat kira tamat.
    selesai kira selesai.

    usah bimbang pasal rakan melayu dalam umno tuh.
    menang geng pakatan...berbaris puak umno tuh masuk pkr dan pas.

    dan tak usah jugak risau jika sekiranya ada 'betul' seorang dua tu berkenan kat umno.

    dan tak semestinya perlu sesapa dihukum.
    selesai itu sudah memadai.

    selesai.alhamdulillah.tak yah ungkit.tak yah cungkil.berlapang dada.teruskan perjuangan.

    ReplyDelete
  6. Salam

    Ada sedikit rasa leganya. tetapi selagi tidak diselesaikan secara total, dan selagi sampah disimpan di bawah permaidani, masalah itu hanya tidak bersepah tetapi tetap sampah.

    ReplyDelete
  7. Salam Tuan,
    zaman skrg ni sampah boleh buat duit, tapi tengok jenih sampah la jugak..

    ReplyDelete