Tuesday, March 31, 2009

Kempen UMNO di Bukit Gantang

Muhyiddin.
Calon bebas bla bla.
Jangan undi calon bebas bla bla bla.
Calon bebas hanya bertanding kerana nafsu sendiri, takde berparti bla bla.
Thank you lah PakDin.
Apasal, calon bebas kacau U ka?
Biarlah dia orang nak bertanding, meriah apa, demokrasi beb.

Chua Soi Lek kata BN akan teruskan freehold 999 kepada kampung baru Cina.
Haaaaaaaaaa...........apaaaaaaaaaaaaaaaa...
Tiru lah tuuuuuuuuuuu.
Sapa nak makan umpan kau orang PakCik Kuat.
PR dah buat pung........korang kacau.

BEKAS Ketua Wanita Umno turut turun berkempen.
Saya nak pantau dan pastikan amanah yang diturunkan dari saya diteruskan oleh orang yang mengambilalih.
Not need to mention lah Nek Pidah.
Kuang kuang kuang..
orang ajar awak suruh berenti awak tak reti.
Ni nak ajar orang lak..isk isk..

Zambry lagi kelakar of the year.
Marah Nizar jadi Imam.
Marah Nizar bagi tazkirah....
Pe lah Zambry buat malu komponi betul lah.
Orang yang layak dan dihormati tentulah orang suruh Nizar jadi Imam dan bagi Tazkirah.

Azalina pulak tak nak berenti jadi menteri.
Terpulang pada Najib..
Bukan gitu kak...
PULANGlah akak.gini baru betul.
Jangan akak Tae Kwan Do depa dah lah akak ya.

2 comments:

  1. Depa tu bukan reti bahasa,orang dah tak nak kan depa(kecuali yang ada penyakit peribadi).Chua pun ada kempen juga ke?jenuhlah orang bkt gantang tengok muka hero cerita...........Zamry tu pulak(orang tua-tua dah pesan paras rupa tak elok tak apa jangan kelaku ikut tak elok).Opah pidah tak paham ke?orang dah kata(pidah),kalau tak reti makna bahasa(pidah)Opah pi tanya pada depa yang reti dan paham makna bahasa(pidah),awat opah kalut nak pi bkt gantang?opah duk rumah jaga cucu dah la.Azalina tu bukan apa almaklumlah orang dah biasa kerja duduk kat rumah sorang-sorang sunyi.Dari pada duk rumah sorang-sorang lebih baik kerja buat apa nak letak jawatan,kome nak cakap apa cakaplah dia peduli apa kahkahkah.Aku dah kata depa tu bukan faham bahasa orang,kalau rakyat suka lagi kat dema lagi takkan lah dema sampe hilang 5 negeri.

    ReplyDelete