Sunday, May 10, 2009

Tengok UMNO kecut.....

Saturday, May 9, 2009

POLIS Mengganas Lagi di Rawang

Berita tempoh hari..
Hari ini merupakan hari ulangtahun Parti Keadilan Rakyat. Satu majlis sambutan telah dirancang akan turut dihadiri oleh DS Anwar Ibrahim, DS Wan Azizah dan ramai lagi.

Majlis yang sepatutnya diadakan di taman Tasik Puteri di Rawang tetapi pihak polis dan FRU bertindak merobohkan khemah-khemah yang telah dipasang.

Ketika berita ini disiarkan…pihak polis masih lagi merobohkan khemah-khemah tersebut.
Polis dan FRU semakin mengganas.

- PerakExpress

Kenduri kahwin boleh tak?

4 comments:

  1. polis selaku anjing kurap peliharaan umnobn..
    sama saja mmpolis israil yahudi laknatullah..
    MARI !!AYUH!!RAKYAT MALAYSIA YANG MENENTANG KEBIADABAN POLIS.. KITA DOA KAN MOGA MEREKA AKAN MENERIMA BALA DAN KEHANCURAN YANG SEWAJAR NYA DARI YANG MAHA KUASA!!!

    ReplyDelete
  2. Kalau aku jadi polis, aku akan malu sendiri..... mintak lindung!!! Kalau nak cari kerja, kerja lain banyak. jangan jadi polis....
    Bejuang untuk umno tak ada paedahnya... lainlah kalau letak islam tu no satu yang harus diperjuangkan!!! (Bukannya 1malaysia) Allah hu Akbar

    ReplyDelete
  3. Aku sejak dulu lagi melarang anak aku mintak jadi polis kerana aku tau polis akan disumpah saranah oleh sesetengah masyarakat kerana menjadi alat ubn tanpa meikir halal haran, zalim atau adil,bagi mereka kezaliman yanh dilakukan oleh ubn adalah adil bagi polis sama dengan lalat dan lebah yang dibayangkan oleh perak menagis.walaupun aku sebenarnya empunyai 9 anak lelaki.

    ReplyDelete
  4. Kalau tanya anggota polis kenapa jadi macam ni...jwp std mereka : saya menjalankan tugas...saya ikut arahan....saya buat kerja..panas telinga dengor alasan std ni.

    ReplyDelete