Saturday, July 25, 2009

Gambar pelik Rosmah




Memang lah cita lama.
tapi saya nampak kat blog ibnuhasyim sat tadi.

Kenapa Rosmah bertudung?
Itu hukum nak berada di depan Kaabah ke?
Itu hukum nak tawaf ke?
Pelik saya, hairan saya.


10 comments:

  1. saje depan kamera je pakai tudung..kalau tak ,ntah mane prgi tudung tu....kalau org nmpak lam gambar dpan kaabah tak pakai tudung,.....apa lu pikir ?

    ReplyDelete
  2. mmmm...takkan Tuhan pun nak dibohongi?..Macam orang cina la ni pun dah bakar duit palsu dan keta plastik bila pengkebumian.

    Itulah 1 malaysia.

    ReplyDelete
  3. setakat tu je kita faham hukum kan...

    tapi tau pulak wajib tu kan..

    gitulah manusia ini,
    manusia engkar bukan kerana tak tau,
    tapi kerana takbur dengan Allah lalu tidak mengikut syariatnya.

    perunding

    ReplyDelete
  4. mungkin di depan kaabah, rasa serba salah?

    so, tudung lah!

    ReplyDelete
  5. hukuman dia same tuhan,bkn manusia yg tentukan,aminnn.....jgn kite yg letak kn dose pahale....

    ReplyDelete
  6. sebelum komen org,tgk diri kite dahulu,amalan kite d terime ke tadak...kalau ade amalan,,

    ReplyDelete
  7. xbaik brprasangka buruk pd org....kita semua manusia biasa,xlari drpd buat silap...jd,apasalahnya kita bg pluang pd org lain utk perbaiki diri mana tahu 1 hari kita juga mengharapkan akan diberi peluang y sama...

    ReplyDelete