Saturday, July 25, 2009

Utusan Melayu GEMPAR!!

Jam 5.30 petang tadi saya singgah di kedai runcit.
Saya toleh ke akhbar yang masih ada.
Saya nampak tajuk besar Utusan Melayu.

SPRM DAPAT MAKLUMAT.

di atas tajuk tersebut tertera satu alamat penuh blog .
sungguh istemewa blog ini.
dipromote sebegitu sekali.
andai blog saya ditera di situ,
saya yakin 100 ribu hit saya hari ini (in a single day).

__________________
komen saya.
ni dah over acting.

dah elok hangpa cover line dengan pembentukan suruh suruh apa tu jaya tu..

tak yah tambah lebih2..
dari asalnya rakyat dah makan kelentong hangpa semua, rakyat jadi cuak semula.

2 comments:

  1. nih misti jumpe blog T4TBH hahhaha... sdiri buat blog... start julai terus famous blog die... isk2isk

    ReplyDelete
  2. sapa nak lagi famous..
    ngakulah..
    ni blog aku..
    ni blog aku..

    berani sapa ngaku..
    saje kena 'temuduga'

    perunding

    ReplyDelete