Sunday, January 25, 2009

Umno Pahang Moh Masuk PKR!!~ref Malaysiakini

Umno Pahang juga sedang panas punggung.
Macam cacing kepanasan.
Semalam Hishamuddin turun untuk menteramkan mereka yang dihambat SPRM.
Bukan pasal SPRM sangat tapi lebih kepada siapa makan siapa ni.

Suhaimi Said orang kuat PKR Temerloh melaporkan on the way balik dari KT beliau menerima beratus ratus kemasukan ahli Umno ke PKR.
........................ bersama-sama Datuk Fauzi dan YB Fuziah Salleh ke Felda Panching Utara - 250 orang peneroka menyertai PKR disana.

.........................Disamping bertemu dengan wakil ahli-ahli UMNO Kuala Tembeling seramai hampir 200 orang untuk keluar UMNO dan menubuhkan cawangan PKR.

......................... semua rancangan Felda didalam DUN Pulau Tawar sudah bersiap sedia untuk menubuhkan cawangan-cawangan PKR, dan penubuhan PKR Cawangan Kota Gelanggi 2 sebulan lalu menjadi perintis kearah gelombang besar apabila ahli-ahli UMNO cawangan-cawangan berkenaan secara beramai-ramai akan meninggalkan UMNO untuk menyertai PKR.

..........................wakil UMNO dari DUN Tahan, Jerantut ingin bertemu dengan saya untuk membincangkan tentang kemasukan mereka kedalam Parti Keadilan Rakyat.
Jam 4.00 petang tadi saya dipanggil untuk bertemu dengan wakil mereka untuk perbincangan ringkas dan beliau mengambil 200 keping borang ahli dari saya.

wehhh..koi tak reti nok kata apa lah..
go ne awok kawan..
moh semua masuk PKR.
moh semua kita.

2 comments:

  1. Semua masuk PKR nanti sape nak jadi pembangkang. Sesiapa yang berhasrat nak jadi ketua bolih lah tak tukar parti dan lantik sendiri jadi boss tanpa pengikut dan gelar parti tu UMNOMORE amacam best tak?
    Hati hati brader, kalau yang join tu asyik nak cari projek je susah lah tapi kalau yang miskin dan susah tu di bagi projek ok gak.Ini budaya projek ni susah sikit nak hilang tapi yang mustahak nya pemimpin yang ikhlas, betul kepala maka ok lah yang lain.

    ReplyDelete
  2. betul jugak ekk..
    potong stim betul kawan ni..
    nanti aku fikir jawapannya.
    jam sikit..over excited lak

    ReplyDelete