Sunday, March 1, 2009

PAC nak kata menghabis Beras Rakyat je bayar Gaji Zambry dan 10 ekornya~ref MB Sah Nizar

Jawatankuasa Kira-Kira Wang Perak (PAC) akan melakukan siasatan untuk menentukan samada gaji dan elaun-elaun berkaitan patut dibayar kepada Zambry dan 6 exco dan 4 penasihatnya.
Mereka yang dipanggil semua termasuk MB Sah Nizar dan 10 Exco sah PR untuk memberi keterangan pada mesyuarat khas yang akan diadakan pada pukul 4 petang, 5 Mac ini.

Pengerusi PAC, Wong Kah Woh yang juga Setiausaha Publisiti DAP Perak, akan mempengerusikan mesyuarat khas PAC itu yang dianggotai oleh tujuh orang ahli, lima orang dari Pakatan Rakyat dan dua dari Barisan Nasional.

Agenda utama ialah "adalah menghabiskan beras rakyat negeri Perak sekiranya gaji dibayar kepada Zambry dan kuncu kuncunya."

Sekiranya Zambry dan kuncunya cuba berselindung di Pekang, PacMan boleh memakan mereka dengan mengeluarkan waran tangkap.
Ingat kalau jawatan tak sah gaji tu haram weh..

2 comments:

  1. Zombie dan exco nya memang tak layak ambil gaji jawatan tak sah dan perlantikan 4 anggota penasihat adalah salah guna kuasa jika kerajaan bayar gaji mereka tapi kalau Zombie nak bayar dengan duit sendiri biarkan lah dan rakyat hanya perlu lapur kat MACC siasat di mana Zombie dapat duit tersebut.

    ReplyDelete