Tuesday, April 28, 2009

UMNO!!!Fairus ada di PENANTI bersama ANWAR!!

Saya tak dapat menyelami apa taktik Najib buat malu malu kucing tak nak bertanding di Penanti.
Sapa boleh bagi cerita kat saya, tulislah kat komen sini.

PKR semakin mengancam Umno di kacamata saya,
Fairus dan Anwar bersama2 berkempen di Penati sekarang.

Tak caya klik live di http://anilnetto.com/.


LIVE: Fairus shows up with Anwar in Penanti
2148: Anwar is now addressing the crowd. The other speakers are Wan Azizah, Guan Eng, Zahrain, Fairus, and Balik Pulau MP Yusmadi
2144: Manikumar, the victorious PKR candidate in the Bukit Selambau by-election has just walked in.
2136: Former Penang Deputy Chief Minister Mohammad Fairus Khairuddin has made a surprise appearance in Penanti in a ceramah that is now in progress, says my contact at the scene.

__________________________________
Anwar masih punyai sentuhan umphhhhhhhh.
Najib takleh lawan bab ni.

3 comments:

  1. perunding, ya anwar ada sentuhan yg sgt memukau rakyat bawahan..tapi pukauannya tidak pernah memukau saya..terus terang saya xsuka PKR, tp atas semangat PR saya ter'paksa' sokong PKR. harap bakal calon PKR/PR ni boleh menjadi ADUN yg baik dan boleh membantu menyelesaikan masalah rakyat di Penanti. jika ada pertandingan saya akan pulang mengundi dan sudah pastinya PR!!!

    ReplyDelete
  2. ya lah,betul lah tu..
    cuma fikirkan Pas dah 60 tahun melalui proses evolusi,
    Dap dah 50 tahun.
    Pkr baruuuu 10 tahun,bagi lah chance kat mamat tu ber evolusi..
    yg buruk dibuang,dicari ganti yang baik2 pulak..

    tuuuuuuuu meno tuuu dah 50 tahun merosak alam sekitar...

    perunding.

    ReplyDelete
  3. Patut le pengumuman awal dibuat YB Fairus berada diatas satu pentas. Serangan awal untuk Najib, serangan mental.Mungkin Dr M vs Dr M??.

    ReplyDelete