Thursday, January 8, 2009

Jauhi diri Anda dari ISA


Jauhi diri anda ISA.
Jauhi diri anda dari undi ISA.
Say No to ISA.

3 comments:

  1. Saya menyokong ISA dan mengapa kita harus menjauhi mengundi ISA. Kalau ada pengundian ISA saya akan tetap membuang undi saya menyokong ISA. Kalau kita tidak ada ISA dan jika berlaku 9/11 atau (nine eleven) di Malaysia undang2 apa yang malaysia hendak kena pakai menahan dan menangkap pengganas dalam segi keselamatan negara. Amerika pakai ISA yang di gelar PATRIOT ACT DAN TIDAK ada
    bantahan dari rakyat Amerika dan juga tiada "due process of law" dan tidak ada suara mengutuk "crime against humanity" tahanan di Guatanamo Bay dan kekejaman Israel di Gaza tidak pun Israel gugurkan ISAnya. Ini politik dan biasalah tiap2 negera ada dasarnya untuk mempertahankan keselamatan negaranya. Apa salahnya.Mana tahu satu hari nanti berlaku di Malaysia ada serangan Al Qaeda, Tamil Tiger atau Bintang Tiga dan apa undang2 hendak di pakai kalau ISA dah digugurkan. Renung2kan lah wahai warga malaysia.

    ReplyDelete
  2. salam perunding,

    Allah Maha Besar..Perancangan Allah sungguh baik. Di kala aku di himpit bertubi-tubi dengan soalan jijik,aku di tolong oleh hujjah zali yang menggunakan dalil Naqli di sokong nas qoti'e.

    ReplyDelete
  3. Tuan A nonym
    terima kasih sudi menulis.
    jangan ikut yang tak baik.
    `pengganas` 9/11 tu singgah lepak kat Kajang sebelum ke WTC,kenapa tak tahan ISA???
    kita SB,polis dan tentera terbaik dunia.
    kita ada makhamah,hakim corect corect corect
    kita ada Kajang,Sungai Buloh prison.

    Tangkap,makhamah,hukum,penjara.SETTLE

    ReplyDelete