Monday, January 5, 2009

Orang Umno yang Aku Sokong

Aku sokong Ezam kerana,
bila dia kempen kat dalam bilik gerakan je.
bila dia kata Anwar beri direct tender kat bumiputera rm10b,maknanya Anwar dah tolong bumiputera.
bila dia kata ada 6 kotak bukti rasuah,bermakna memang ada pemimpin Umno rasuah dan memang terbukti ada bukti.
Bukti tu pulak dia kata memang ada dalam tangan Anwar.
kan bagus gitu.

Aku sokong Shabery Cheek sebab,
dia ajak Anwar berdebat dalam Rtm waktu prime dan publisiti meluas.
Ini menaikan rating populariti Anwar.

Aku sokong Zahid Hamidi kerana,
dia naikkan gaji pengajar SAR bila kerajaan negeri Selangor naikkan gaji Ustaz dan Ustazah SAR dari Rm500 kepada Rm1000 sebulan.

Klik sini TOHMAHAN ZAHID: Kini Senjata makan tuan .

Aku sokong Shahrir Samad sebab,
setiap kali nilai minyak dunia turun dia beritahu harga sebenar sepatutnya di jual di pam stesen minyak.

Mereka ini berani kerana mempertahankan prinsip yang benar.
Kepada pemimpin Umno buatlah kebaikan kerana rakyat nampak dan tahu menilainya.
Kepada pemimpin Umno jauhkan perbuatan jahat kerana rakyat nampak dan tahu menilai dan menghukumnya.

No comments:

Post a Comment