Friday, March 27, 2009

Umno MeNo Umno But..

DP Umno Muhyiddin Yassin ditugaskan menawan 2 bukit dan mengharungi 1 batang sungai.
Menugaskan pula Hishamudin di Bukit Awww.
Zahid Hamidi di Bukit Gantang.
Shafie Afdal di sungai Batang Oiii.
Jika di Permatang kalah kerana PakLah tak nak berhenti.
Jika di Kuala kerana hantu Altantuya mengganggu.
Apa lah agaknya alasan untuk 3 kawasan ini kelak.
Muhyiddin harus menunjukkan kematangannya (gentlemen) dengan tidak menggunakan polis dan Fru mengganggu kempen pihak PR.
Tidak menyekat media PR.

___________________________
Shahrir nekad letak jawatan.
Gua respek betul abang Khalid Samad ni.
Kalau tanya bila minyak USD40 setong, berapa harga patut di pam stesyen minyak?
RM1.30 jawab shahrir dengan jujur.
RM0.50 lagi ialah subsidi rakyat beri kepada kerajaan!!
Saya letak jawatan kerana PM yang lantik saya dah berhenti.
Saya letak jawatan kerana perwakilan tidak menerima saya.
Gua respek betul.
Tapi orang macam ni orang Umno tak pilih!!sebab dia jujur dan berprinsip.
Doa kan join PR.
_____________________________
Apa cerita Rais Yatim.
Saya belum berfikir begitu.
Batu Putih hilang.
MT tak terpilih.
No big deal to him.
_____________________________
Apa cerita Hamid Albab.
Orang Umno Johor tak berkenan dengan dia.
MT tak terpilih.
Rakyat Malaysia tak suka dia.
Patutnya masukkan dia ke dalam ISA.
No big deal to him.
_____________________________
Ali Rustam!
PR patut bersedih kerana Ali tak bertanding untuk menang.
Ali kata MB sepatutnya automatik jadi MT kerana kalau bertanding boleh kalah macam sekarang yang terjadi.
Cerdik ke bodoh ayat tu???

1 comment:

  1. Apa yang berubahnya, tengok senarai yang menang pun takda perubahan.

    Yang kaki raba, yang songlap duit, yang mengangkang dengan laki orang pun terpilih jugak, takda yang bersih pun dalam tu... elok la hancus cepat2 sikit.

    ReplyDelete