Tuesday, February 10, 2009

Hello Mr Radzi & Mr Jailu, U dah kena Tipu!!~ref Malaysiakini

Hai two, how are u?
Dua dua MrRadzi dan MrJailu tak muncul di mahkamah.
What happened to u?
Kes tangguh, warrant tangkap depa dah keluar.

Ini trick kau orang berdua ke apa.?
Meh aku bagi tekaan merapu.
Kau orang berdua dah kena tipu!!

Apa cek kau terima rm50 juta tak laku ke..
Silap silap kau dapat cek kosong tendang tak sah laku.
Tu lah kau orang bersekongkol dengan puak pengampu.
Buat janji dengan bapak penipu.

Kau orang tau, puak Sabah Sarawak dapat ribu ribu juta bila MP gertak nak keluar parti.
Mai aku nak bagi tau.
Kau orang berdua mesti bersatu, mintak duit tu betoi betoi,
timbang dengan dacing berapa kilo.
lepas tu bank in Swiss Bank, takdak sapa tau.

Cepat cepat cabut lari, jangan pergi Mogadishu.
Stay cool, pergi Nairobi, jumpa kawan aku Sejul.

Tapi jangan lupa fax kat aku.
Surat letak jawatan, biar aku bagi kat MB kau yang jugak tak sah laku!!

No comments:

Post a Comment