Thursday, February 12, 2009

Polls Prk, Suatu Findings yang tak diSangka!!~ref Malaysiakini

Bila saya membuat poll adakah setuju PakLah kekal menjadi PM selepas Mac2009, saya mendapati 58% bersetuju PakLah kekal.
Ia tidak memeranjatkan saya kerana soalan itu telah mengarahkan jawapan kepada cenderung kepada PakLah.

Poll kedua saya hanyalah sekadar cadangan mengambil kira mood dan semangat menyokong IrNizar untuk dicadangkan sebagai calon PR di Bt Gantang.
Keputusannya adalah diduga 97% gembira mencadangkan IrNizar.
Bagaimanapun semua faham ia tertakluk kepada kepada keputusan mensyuarah pimpinan PR.

Namun apa yang memeranjatkan saya ialah poll saya yang ketiga bertanyakan bilakah Prk Bt Gantang dan Bt Selambau akan diadakan, adakah sebelum atau selepas April 2009.
Jawapannya ialah 84% menyatakan Najib tidak akan jadi PM!!

Apakah makna respon ini??

No comments:

Post a Comment